Bij Sixpack Friesland train je wekelijks in een groep van maximaal 6 mensen onder begeleiding van een coach. Geen training is hetzelfde en toch train je in slechts één uur je cardio en kracht tegelijkertijd. Door te sporten in een kleine groep profiteer je van persoonlijke begeleiding waardoor er veel aandacht is voor het correct en veilig uitvoeren van de oefeningen.

What’s in it for me?

Door de kleine groep is er voldoende ruimte voor de coach om jou de juiste technieken aan te leren en je daarop te coachen. Niemand zit op hetzelfde niveau maar toch doet iedereen dezelfde oefeningen. Dat komt omdat je de oefeningen kunt schalen naar je eigen niveau door bijvoorbeeld een eigen gewicht te kiezen bij je dumbbell oefening of bij het uitvoeren van een backsquat. Door te schalen is een Sixpack training voor iedereen geschikt en maakt het niet uit wat je startniveau is.

Samen werken aan jouw persoonlijk doel

Sixpack wordt meerdere keren per week aangeboden in het rooster. Er zit altijd wel een uurtje bij waaraan jij kunt mee doen. Door wekelijks te trainen, ontwikkel je een stevige core die ervoor zorgt dat je minder snel een slechte houding aanneemt en blessures kunt voorkomen. Daarnaast vergroot je je zelfvertrouwen wanneer je sterker wordt en je doorzettingsvermogen op de proef wordt gesteld. Bijkomend voordeel is de leuke ontspannen sfeer in de groep gemotiveerde mensen. Iedereen is bezig met het behalen van zijn of haar doel. Je ontmoet nieuwe mensen en werkt samen om nieuwe oefeningen uit te proberen. Samen motiveer je elkaar op momenten dat het even zwaar wordt.

Hoe ziet een uurtje Sixpack er uit?

Iedere training start met een passende warming up. Hierin worden de juiste spieren in je lichaam geactiveerd voor de techniek oefening die volgt. Een techniek oefening kan bijvoorbeeld een deadlift, power clean of backsquat zijn. Termen die je misschien nog niet zoveel zeggen. De oefeningen daarentegen zullen je veel voordeel opleveren. Alle oefeningen worden uitgelegd en voor gedaan voordat je ze zelf gaat uitvoeren. De training wordt afgesloten met een Workout Of the Day (WOD). Elke WOD is anders, zodat je nooit dezelfde training uitvoert. Met verschillende oefeningen en intensiteit werk je zowel aan je spieren als aan je conditie.

Gratis proefles

Vele mensen zijn je al voor gegaan. Kom ook eens langs voor een proefles en laat je verrassen door deze leuke en effectieve vorm van sporten. Zien we je snel?

Vraag nu een gratis proefles aan

GRATIS PROEFLES